Top 5 produse de makeup preferate

Fiecare dintre noi avem produse pe care le adorăm și produse pe care deși le-am cumpărat încîntate, pe parcursul timpului ne-am dat seama fie că nu ne sunt utile, fie că nu se potrivesc tenului nostru. Astăzi m-am gîndit să realizez un top al produselor mele preferate de makeup, gîndindu-mă la ceea ce îmi este cu adevărat necesar.

  1. Primer-ul este un produs fără de care nu m-aș putea lipsi. Cel pe care eu îl folosesc zilnic se numește L’oreal Lumi Magique. Acesta îmi oferă hidratare și o strălucire aparte a tenului. Revigorează instant pielea și îmi crează o bază perfectă pe care mai apoi urmează să aplic fondul de ten. Datorită particulelor de lumină, primer-ul  L’oreal Lumi Magique este unul dintre produsele mele preferate. El îmi formează o bază solidă iar cu ajutorului lui, fondul de ten rezistă mai mult pe timpul zilei. 4b275461a52a7d7cc19cf6095ba67828
  2. Fondul de ten este fără doar și poate un „holy grail”. Revlon Colorstay este cel care mereu m-a însoțit de-a lungul timpului. Cred că nu este o noutate faptul că acest fond de ten este unul foarte lăudat și căutat în rîndul femeilor din întreaga lume. Este ușor de lucrat cu el, avînd o formulă lejeră cu o rezistență destul de mare. Dacă ai nevoie de o acoperire medie/mare îți recomand să încerci acest produs deoarece nu te va dezamagi.  c5a4a23f46b920a24e2fe9d308fc0cba
  3. Mascara este un produs indispensabil pentru o privire de impact. Acest produs ne pune în valoare ochii, oferind volum și expresivitate genelor. L’oreal Telescopic este rimelul pe care îl ador. Îmi crează o privire intensă, nu îmi încarcă genele iar periuța subțire din dotare este genială. 913fc9662679c71f0968b33bafbd7b23
  4. Anticearcănul este un lifesaver. Acesta corectează orice defect al feței. Poate fi folosit atît pentru acoperirea cearcănelor cît și pentru iluminarea feței. Imperfecțiunile dispar imediat cu ajutorul unui anticearcăn de calitate. Opțiunea mea este Pro Longwear Concealer de la MAC. Merită toți bănuții!0aab371669d9b236900d130ac15319645. Rujul este cu siguranță un must-have. El definește machiajul fiind unul dintre cele mai utilizate produse de makeup. Rujul ne definește caracterul, inocența, ne pune în  evidență zîmbetul. Nyx Soft Matte Lip Cream sunt rujurile mele preferate. Le ador deoarece au o textură mată iar paleta de culori este una destul de versatilă. Au un miros plăcut, rezistînd cu brio pe buze.9ea8cde6e2622f130ec9673cafc9bc71

 

