Some days your hair is mostly dry shampoo…

Șamponul uscat este o alternativă la îndemîna oricărei femei. Este o ustensilă minune deoarece în cîteva secunde ne salvează părul, ne oferă un look fresh și clean.

Șamponul uscat mi-a devenit cunoscut în momentul în care Batiste și-a făcut apariția în România. Am fost foarte fericită să încerc ceva care are un efect imediat vizibil.

♥Dry shampoo will change your life for the better♥

13140561_1695803477336983_859788869_n

Șamponul uscat este un lifesaver deoarece se întîmplă ca părul să se îngrașe destul de repede iar spălatul pe cap să fie cu adevărat o povară. Mi se întîmplă des să mă trezesc și să realizez că în scurt timp trebuie să ajung la facultate. Părul nu mi se așează în niciun fel, buclele deja sunt un subiect închis deoarece timpul se scurge, soluția care îmi rămîne este…șamponul uscat de la Batiste! În doar cîteva secunde părul meu arată cu totul altfel. Aplic pe rădăcinile părului șamponul iar rezultatul este wow! Reîmprostătare și volum instant!  

13115768_1695803487336982_727022965_n

Pe lîngă revitalizare, șamponul uscat vine și cu diverse arome, care mai de care mai atrăgătoare.

Lasă un răspuns

