Favoritele lunii Mai 💁

on


Right! ☺️ 

Produsul pe care l-am folosit cel mai mult luna trecută este trusa de conturare de la Sleek. Eu am nuața light, acesta fiind perfectă pentru mine. Cu ajutorul ei îmi conturez fața destul de rapid, avînd în interiorul ei și blush, dar și iluminatorul. Paleta este una de minune, 3 în 1, ușor de folosit și extrem de pigmentată.Ai nevoie doar de puțin produs pentru a obține efectul pe care îl dorești. Blush-ul este în nunța rosé gold si pot spune ca îl ador! 


Un alt produs de care acum nu mă pot desparți este primerul de la Maybelline și se numește Baby Skin, Instant Pore Eraser. Eu îl asemăn cu o cremă matifiantă pentru ten. Este un gel care imediat cum îl aplici, acționează asupra porilor instant, creînd o peliculă fină, perfectă pentru a continua cu fondul de ten. Am observat că porii sunt vizibili reduși, fiind o bază potrivită pentru tenul meu. 

Rimelurile care mi-au fost alături în ultima vreme sunt Miss Sporty, Studio Lash și Maybelline, Lash Sensational Luscious. Primul este la un preț foarte accesibil, pe cînd al doilea costă în jur de 40-50 de lei. Anyway, amândouă fac o treaba bună iar negrul este foarte intens. 


Pensula de care m-am îndrăgostit și pe care o folosesc zi de zi atît pentru fondul de ten și pentru anticearcăn este cea de la Real Techniques, Stippling Brush. Este o pensula care poate fi întrebuințată în mai multe feluri, atît pentru conturing cu produse cremă,  cît și pentru iluminiatorul lichid. 


Pentru a-mi contura fața folosesc un anticearcăn mai închis de la L.A Girl. Nuața beautiful bronze este perfectă pentru a obține un contur subtil și delicat al feței.


Un alt anticearcăn pe care l-am folosit este de la Maybelline și se numește FIT me! Multe fete de pe YouTube îl asemenă cu cel de la Nars, Radiant Cremy Concelear. Este un produs ieftin, intră foarte repede în piele și acoperirea este medie spre mare, depinde de cantitatea pe care o aplic. Rezistența este una destul de mare, consistentă este cremoasă iar finishul este wow. 

May your day be as flawless as your makeup! 💕🙈

Lasă un răspuns

