A little review

O noutate pentru mine reprezintă apa micelară de la Yves Rocher, Sensitive Vegetal. Am primit-o cadou la revista Marie Claire într-un format de 200 ml. Acest produs se adresează femeilor cu tenul sensibil, cum îl am și eu. Prima oară cînd am utilizat-o am simțit o iritație în zona ochilor. Deși demachiază foarte bine, ochii mei nu reacționează eficient la această apă micelară. Dacă pe ten, soluția acționează fără să îmi provoace roșeață sau usturime, în zona ochilor lucrurile se complică. Este un produs bun, curăță tenul în profunzime, are o consistență puțin uleioasă însă eu o recomand a fi utilizată doar pe ten și nu pentru demachierea ochilor.

13599489_1716145208636143_435622401_n.jpg

Un alt produs pe care l-am încercat și mi-a plăcut foarte mult este masca hidratantă răcoritoare de la Gerovital Hapiness. Pot spune că este una din cele mai bune măști pe care le-am folosit pînă acum. 3 minute și tenul tău este revigorat! Timpul scurt de aplicare este cu siguranță un mare plus pentru mine. Masca conține extract de zmeură, mirosul fiind foarte plăcut. Pielea este netedă și catifelată, hidratarea fiind vizbilă încă de la prima utilizare.

13599075_1716145228636141_571177601_n

O soluție pentru descurcarea părului este balsamul spray de la Schwarzkopf, Hair Repair cu complex de keratină pentru părul uscat, HYALURON + HAIR FILLER. Eu sunt îndrăgostită de acest produs. Îl folosesc după ce mi-am spălat părul, pulverizînd pe lungimea firului de păr și lăsînd să acționeze 3/5 minute. Părul meu este mult mai fin la atingere, se piaptănă destul de ușor iar mirosul pe care îl adaugă este unul wow. Este un produs care mă ajută mereu să îmi descîlcesc părul, chiar și atunci cînd am utilizat fixativ la greu.

13578740_1716145238636140_640649651_n

Tot aici vă prezint și fixativul pe care l-am utilizat în ultimele zile destul de frecvent. Este tot de la Schwarzkopf și se numește TAFT Volume Hairspray. Este un fixativ care chiar își face treaba. Este „mega strong”, avînd în formula lui peste 3 milioane de molecule de colagen ce oferă părului un volum instant. Nu încarcă părul și nu lasă reziduri. Like!

13598883_1716145241969473_178156667_n

Printre produsele mele de îngrijire ale părului se numără și șamponul de la Gliss, Oil Nutritive Shampoo, împreună cu balsamul din aceeași gamă. Această gamă se adresează femeilor care au un păr lung cu firele despicate. Eu una mă încadrez în această descriere, părul meu fiind destul de fragil, tendința de despicare a firului fiind una foarte mare. Folosite împreună, șamponul + balsamul, fac o echipă de milioane. Părul meu se simte mult puternic, firele sunt vizibil mai sănătoase, strălucirea părului este recăpătată.

13595551_1716145235302807_12174851_n.jpg

Ultimul produs despre care vreau să vă povestesc este anicearcănul de la Revlon Colorstay. În ultima vreme am testat numeroase anticearcăne, încercînd să mă opresc la unul singur pe care să îl folosesc constant. Așa am descoperit anticearcănul de la Revlon care are o acoperire medie spre mare, fiind un produs care se întinde destul de usor. Rezistența nu este una destul de bună, după 6 h de la aplicare se poate observa că se strînge în pliurile ochiului. Eu recomand să-l utilizați pentru o iluminare mai puternică și nu pentru all day coverage.

13576461_1716145218636142_1188994629_n.jpg

That’s all for today! 🙂

Lasă un răspuns

