My beauty hacks

Fiecare femeie are propriile ei trucuri de frumusețe. De-a lungul timpului am descoperit și eu mici secrete care mă fac să mă simt mai frumoasă și mai încrezătoare!

Pentru început vă voi vorbi despre pudra de pudra de talc de la Johnson’s baby. Cu ceva timp în urmă am văzut pe Pinterest că această pudră este foarte utilă la casa omului, ea putînd fi întrebuințată  în mai multe feluri:

13618230_1716766081907389_409720699_n

Utilizarea pudrei de talc ca înlocuitor pentru șamponul uscat. Ai rămas fără șampon uscat iar părul tău nu se așează în niciun fel? Nu te panica. Soluția este pudra de talc care administrată la rădăcini, îți înlătură excesul de sebum rapid, oferă volum și miroase plăcut.

d38e88da0468189dc0859790957e0163

Utilizarea pudrei de talc pentru a obține o privire de milioane. Da, ai auzit bine! După ce ai aplicat primul strat de rimel pe gene, toarnă într-un recipient o cantitate mică de pudră și introdu periuța rimelului. Aplică pe gene prin mișcări repetate. După ce ai urmat acești pași, aplică un strat generos de rimel peste pudra existentă pe gene și voilà! Îți oferă un efect de gene false. *Dacă dorești să nu folosești periuța rimelului, poți apela la un bețișor de urechi.

O altă utilizare a pudrei este cea de „backing”. Tehnica aceasta este folosită de multe fete pe Youtube, fiind foarte utilă pentru fixarea anticearcănului sau pentru iluminarea/conturarea feței. Decît să dăm bani pe o pudră de la Laura Mercier care știm cu toții că nu este tocmai accesibilă, pudra de la Johnson’s baby poate fi un replacement foarte bun. După ce am aplicat anticearcănul, folosesc burețelul de machiaj îmbibîndu-l într-un strat generos de pudră. Îl aplic cu mișcări lente și precise. Îl las să acționeze cîteva minute, după care îndepărtez excesul cu o pensulă moale. Deseori folosesc pudra și în zona T a feței pentru a preveni excesul de sebum pe timpul zilei. Let’s bake!

Dacă tot este vară și vom fi în curînd la mare, la soare, pudra de talc nu trebuie să lipsească din geanta de plajă! Aceasta este foarte lăudată pentru îndepărtarea nisipului de pe corp. Înainte de a intra în duș, folosește pudra pentru a îndepărta fără să te zgîrii nisipul rămas.

O altă întrebuințare a pudrei este transformare texturii rujului. Dacă ne dorim să obținem acel aspect mat al buzelor, pudra este de mare ajutor. După ce am aplicat rujul preferat, punem deasupra buzelor un servețel. Cu o pensulă fină aplicăm un strat generos de pudră de talc iar apoi îndepărtăm ușor servețelul. Rujul nostru are acum o textură mată!

2e4b0afe99ebc14220c2d392bd2f1b5e

Acestea sunt cîteva dintre beneficiile pudrei de talc. Sigur, lista poate continua cu n întrebuințări însă v-am prezentat cîteva dintre ele care mie mi se par utile și ușor de încercat.

Uleiul de la Johnson’s baby este de asemenea un produs foarte bun! Eu îl folosesc atunci cînd mă epilez. Încălzesc în palme uleiul, iar apoi îl întind pe picioare prin mișcări circulare. Acesta îmi creează o peliculă protectivă împotriva iritației. Pielea mea rămîne catieflată, hidratată și fără roșeață!

4a882505480b93d6d1506330f9df7208

Un alt beauty hack este folosirea aftershave-ului de la NIVEA MAN ca și primer pentru față. Știm cu toate că ideea lui Nikkie Tutorials a devenit virală în lumea întreagă. Eu vă pot spune că acest produs chiar funcționează! Nu îți va micșora porii însă îți va prelungi rezistența fondului de ten! Are o textură lejeră, fresh, care odată aplicat îți va oferi o senzație lipicioasă a feței, însă fondul de ten se va întinde mult mai ușor, alunecînd pe față rapid. Este un „primer” destul de bun, avînd în vedere că acest produs este recomandat bărbaților. Îl recomand cu drag!

643f39bc19b85bb84b2dda60de903185.jpg

Uleiul de COCOS nu cred că este un mister pentru cineva! Eu îl folosesc pentru vîrfurile despicate, aplicînd doar pe acestea și lăsînd să acționeze 6 ore minim. Uleiul de cocos poate fi utilizat și în obținerea unei paste de dinți naturală! Dacă amesteci bicarbonatul de sodiu și uleiul, obții o pastă de dinți ieftină care își albește dinții după cîteva utilizări. Sunt multe, multe, multe întrebuințări ale acestui produs minune, însă voi dezvolta subiectul în viitorul apropiat pe blog.

Cam atît pentru astăzi! Pentru curînd! 🙂

 

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Și eu folosesc la fel uleiul de cocos,e geeeenial 😍.

    Apreciat de 1 persoană

    1. DB spune:

      Chiar e 😍😸

      Apreciază

Lasă un răspuns

