YES, i do ! :)

on

În articolul de astăzi vă voi arata micile mele cumpărături din ultima vreme.

Primul produs care m-a încîntat încă de la prima utilizare este uleiul de ricin de la Solaris. Uitasem beneficiile acestui ulei miraculos! În trecut apelam de 2/3 ori pe săptămînă la uleiul de ricin pentru creșterea părului. Gîndul mi-a zburat din nou la acest produs în momentul în care am observat că părul meu a devenit extrem de fragil, cu tendință de cădere. Uleiul de ricin este renumit pentru creșterea părului, sprîncenelor și genelor. Eu am reînceput să îl folosesc încă de săptămîna trecută și observ cum firul de păr este mai gros și mai rezistent împotriva căderii. Îl amestec cu vitamina A uleioasă și gata masca! Îl las peste noapte pentru a profita din plin de beneficiile sale. Uleiul de ricin este foarte util și pentru cearcăne. Amestec puțin ulei de ricin cu ulei de cocos și aplic seara înainte de a mă băga șa somn. Prețul este unul foarte accesibil, sticluța de 100 de ml fiind la prețul de 11 lei.

13706265_1724206667829997_61498561_n

 Un alt produs aflat pe lista mea de cumpărături în această lună a fost soluția pentru curățarea pensulelor de la Ebelin. Sincer nu mă așteptam să facă o treaba atît de bună! Curăță pensulele în profunzime, parfumul este foarte plăcut iar sticluța este foarte practică. L-am achiziționat din DM, prețul său fiind în jur de 10 lei. După ce pulverizez soluția pe pensule, o las să acționeze 4-5 minute după care folosesc un servețel umed pentru a înlătura eficient și ultimul strop de produs de pe pensulă. Le las să se usuce o oră iar apoi surpriză… pensula este ca și nouă! Sunt foarte mulțumită de acest produs, el fiind mereu în trusa mea de machiaj. Este indicat să curățăm mereu pensulele înainte de utilizare pentru a îndepărta bacteriile existente de pe aceasta, procesul fiind necesar pentru a ne menține un ten curat și fără imperfecțiuni.

BRHV1731

Pe perioada verii folosesc un rimel waterproof. Experiența mea cu acest tip de rimel a fost una neplăcută în trecut deoarece genele mele cădeau mereu după ce mă demachiam. Acum am decis să folosesc un produs „high-end” de la Dior. Acesta se numește DIORSHOW ICONIC și pot spune că mi-a schimbat părerea despre rimelurile rezistente la apă. Genele se demachiază destul de ușor, nu trebuie să insist cu apa micelară de 2 ori pentru a scăpa de rămășitele de mascara. Nu pot spune că îmi oferă un volum extraordinar, însă genele mele sunt ușor definite și conturate. Ambalajul este simplu dar classy.

13664397_1724206651163332_472678156_n

Cînd vine vorba de epilare folosesc două produse:

  1. Benzile pentru față de la Farmec cu extract de orhidee. Eu le utilizez pentru îndepărtarea firelor nedorite în jurul gurii și fac o treabă destul de bună! Este o metodă eficinetă care în mai puțin de un minut își face efectul. Pe lîngă cele 20 de benzi, găsim în interiorul pachetului nelipsitele servețele cu aloe vera pentru îndepărtarea cerii. Costa foarte puțin, eu am dat în jur de 7 lei și chiar sunt bune.

2. Al doilea produs pentru epilare este crema depilatoare de la Veet din gama Silk&Fresh. De ceva timp am renunțaț să folosesc utilizarea aparatului de ras deoarece acesta îmi provoca iritații și roșeață. Am decis să utilizez o metodă mai blîndă care să îmi calmeze și hidrateze pielea în același timp iar crema de la Veet este perfectă! O aplic pe picioare, las 10 minute să acționeze iar apoi curăț cu apă călduță iar pielea mea este fină, ca de bebeluș!

13874772_1724206644496666_1910636544_n

Ultimul produs pe care l-am cumpărat este fondul de ten de la L’oreal, True Match. Îl ador! Are o textură lejeră care îți permite să obții acoperirea de care ai nevoie. Este rezistent la transfer și perfect pentru vară! Nuanța pe care o dețin este N7, Amber și se potrivește cu pielea mea bronzată!

10200787

Voi ce produse ați achiziționat în ultima vreme? 

Lasă un răspuns

