Șamponul uscat de la Herbal Essences

Șamponul uscat este pentru mine un accesoriu de nelipsit. Părul meu este lipsit de volum iar acest fapt mă determină mereu să găsesc soluții imediate. Șamponul uscat și-a făcut locul rapid în preferatele mele. Chiar dacă sunt fană declarată BATISTE, am decis să acord o șansă șamponului uscat de la Herbal Essences.

IMG_1563

Șamponul de la Herbal Essences este unul destul de accesibil la preț. Eu am plătit 2 lire pentru 180 de ml. Acesta se prezintă în mai multe variante : Uplifting Volume, Clearly Naked, Color Me Happy. Eu am ales Uplifting Volume cu miros de portocale. Deși inițial eram destul de sceptică în ceea ce îl privește, după două-trei utilizări m-a convins!

Este un șampon uscat delicat care nu lasă acele reziduri albe pe păr cum obișnuiesc celelalte produse din această categorie. Mirosul său este plăcut iar volumul care îl oferă este wow! Nu mă așteptam să îmi placă așa de mult însă …niciodată să nu spui niciodată 🙂 Chiar își merită bănuții iar eu îl recomand deoarece nu vă va dezamăgi! Dacă vrei să ai un păr plin de volum în doar cîteva secunde, te sfătuiesc să încerci șamponul uscat de la Herbal Essences! IMG_1564

 

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. sassymessyclassy01 spune:

    wow, au si sampon uscat? pacat ca in Ro nu se gaseste

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

