July favorites

on

Și începem cu…

Image (11).jpg

Autobronzantul de la Vita Liberata este cu siguranță unul dintre cele mai bune autobronzate pe care le-am utilizat! Este o loțiune hidratantă care îți oferă un bronz subtil imediat după ce îl aplici. Este un autobronzant rapid și ușor de aplicat care îți promite un bronz rezistent 7 zile. Arată complet natural pe piele și ceea ce îmi place la el este că nu are miros datorită „Odour Remove Technology”.

Image (4)Înainte de folosire se recomandă exfolierea pielii și nu trebuie aplicată o loțiune de corp hidratantă ca în cazul altor autobronzante. Eu îl dețin în nuanța „Extra Rich” și mă declar foarte mulțumită de el! Bronzul este vizibil și după șapte zile, rezistența sa fiind una îndelungată.

Image.jpg

Pentru a nu rămîne cu pete inestetice după folosire autobronzantului, mi-am achiziționat mănușa de la Velvotan. Aceasta îmi ușurează aplicarea autobronzantului și îmi protejează mîinile.

Image (10)

Gelul de la Freederm este un produs care nu trebuie să lipsească din rutina ta de îngrijire a tenului dacă te confrunți cu mici imperfecțiuni. Este un tratament menit să usuce și să oprească evoluția coșurilor. Eu îl folosesc de două ori pe zi, dimineața și seara, după ce mi-am curățaț tenul cu un gel exfoliant. Aplic apoi în zona în care am probleme și acesta intră imediat în piele. Love!

Image (8)

Încep prin a vă spune că acest produs este unul multifuncțional. „Pure petroleum jelly” este un borcănel minune! Văzusem pe Youtube numeroase întrebuințări și odată cumpărat am încercat să le pun și în practică.

  1. Balsam de buze: înainte de a mă băga la somn, aplic cu degetul curat un strat de vaselină pe buze iar dimineața buzele mele sunt moi și catifelate!
  2. Scrub pentru buze: dacă amestecăm vaselina cu o linguriță de zahăr, obținem un scurb homemade rapid și eficient.
  3. Rezistența parfumului: aplic pe încheietura mîinii vaselină iar pulverizez parfumul preferat. Am observat că acesta persistă mai mult timp decît o făcea în mod obișnuit.

Acesta sunt doar cîteva dintre întrebuințările pe care le-am testat și care au funcționat. Urmează să pun în practică și altele.

Image (2)

Ojele pe care le-am îndrăgit în luna iulie sunt de la Maybelline New York din colecția ColorShow. Una este neagră, iar cealaltă este în nuanța „Liliac Wine”. Amîndouă sunt mate și se usucă destul de rapid pe unghii.

Image (12).jpg

Ultimul produs favorit al lunii ce a trecut este loțiunea de corp de la Marc Jacobs, „Dot”. Are un miros floral superb! Notele de vîrf sunt caprifoi, fructe roșii și pitahaya; notele de mijloc sunt iasomie, floare de portocal si nuca de cocos; Notele de bază sunt lemn esuat, vanilie și mosc. Îl aplic mereu după duș și îmi hidratează pielea, obținînd efectul de baby skin!

Voi ce produse ați utilizat în luna iulie? 🙂

 

 

 

 

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Și eu am o cutiuță Vaseline, dar mă cam chinui să o folsesc pentru că este într-adevăr lipicioasă și o simt mereu pe buze. Dar la fel ca și tine, după acest „sacrificiu”, ma trezesc cu buze foarte faine 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. DB spune:

      Da, ai dreptate. Are o consistentă foarte grasa dar hidratează destul de bine. E putin incomod cu ea pe buze dar isi face efectul 😬
      O zi frumoasa 💋

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

