Elimină produsul de machiaj din portfard

Sunt sigură că vă este cunoscut acest tag, fără doar și poate! După ce am vizionat pe Youtube numeroase clipuri dedicate acestei mici „provocări”, am decis să preiau și eu ștafeta și să aleg 10 produse pe care le voi elimina rînd pe rînd, respectînd cerințele.

So, let’s get started! 

  • Elimina produsul care expiră pentru că îl folosești foarte puțin

Deși cu regret spun asta, kitul de conturare  de la Sleek în nuanța „light” este produsul pe care ajung să îl folosesc din ce în ce mai puțin. Dacă la început cînd l-am cumpărat, l-am utilizat zilnic timp de 3 luni, dintr-o dată am renunțat la el și nu pentru că nu ar fi bun, însă am descoperit alte produse care mi-au furat privirea și îl înlocuiau cu brio! Este un produs cu care poți lucra destul de bine cu el și a fost primul meu „învățăcel” în ale conturing-ului.

  • Elimină produsul pe care nu îl folosești atunci cînd te grăbești

Hmm…produsul căruia îi dau skip atunci cînd sunt pe fugă este bronzerul lichid de la Benefit „Dew the hoola”. Deși îl ador, atunci cînd mă grăbesc nu am timp să îl aplic pe zonele pe care doresc să le conturez.

Processed with VSCO with a4 preset

  • Elimină produsul căruia îi schimbi brandul cel mai des

Anticearcănul este produsul care se încadrează în cerința de mai sus. Sunt în căutarea anticearcănului perfect și doresc să încerc cît mai multe pentru a realiza care este formula magică pentru mine. Îmi place să le schimb în funcție de acoperire și textură.

Processed with VSCO with a5 preset

  • Elimină produsul pe care l-ai cumpărat după ce i-ai văzut reclama

În mod cert este iluminatorul de la The Balm, minutatul „Mary Lou Manizer”. Este vestit atît pe bloguri cît și pe Youtube, recomandat de numeroase fete din lumea întreagă. Faima lui m-a făcut să-l achiziționez și nu regret nicio secundă! Este superb, luminează fața instant și rezistă pe ten timp îndelungat.

  • Elimină produsul pe care nu-l folosești vara

Rujurile mate, deși îmi plac foarte mult, vara nu le suport pe buze! Prefer un balsam de buze care să îmi ofere hidratare intensă sau un lip gloss care să îmi ofere o strălucire discretă. Perioada în care folosesc rujurile mate sunt primăvara și toamna.

 

Processed with VSCO with f2 preset

  • Elimină produsul pe care îl folosești întotdeauna pînă la sfîrșit

Fondul de ten este produsul pe care îl folosesc pînă la ultima picătură! În ciuda faptului că le mai schimb de la zi la zi, mereu le consum în totalitate.

Processed with VSCO with a5 preset

  • Elimină produsul care costă cel mai puțin

Produsul de machiaj care costă cel mai puțin din fortfardul meu este paleta de farduri de la w7, „In the night”. Deși m-a costat doar 3 lire, paleta conține 12 farduri pigmentate, culorile fiind destul de interesante. Paleta, după numele său, este special creată pentru a obține un look glamour de seară. Dacă sunteți în căutarea unei palete ieftine, vă recomand de la brand-ul w7, care imită paletele de la Naked de la Urban Decay. Raportul calitate-preț este unul foarte bun.

  • Elimină produsul pe care nu îl folosești la un machiaj simplu

Pentru mine, un machiaj simplu reprezintă mascara, balsam de buze și un strop de blush pe pomeți, în niciun caz creion de buze! Un machiaj simplu te duce cu gîndul la naturalețe, la „no makeup” makeup 🙂

Processed with VSCO with a5 preset

  • Elimină produsul pe care nu îl folosești în fiecare zi

Chiar dacă este unul dintre produsele mele preferate de makeup, gelul de sprîncene „Dipbrow Pomade” de la Anastasia Beverly Hills este cel pe care îl voi elimina. Încerc să îl folosesc zilnic, însă lipsa timpului mă determină să apelez la un fard de sprîncene cu care pot lucra mai rapid. Atunci cînd folosesc gelul de la Anastasia, îmi atribui un sfert de h/20 de minute pentru a crea „brows on fleek”.

Processed with VSCO with a6 preset

  • Ce părere ai despre produsul care a rămas? E produsul de top fără de care nu ai putea trăi?

Ok…sunt sigură că aș supraviețui fără lip gloss, însă în acest moment my favourite nr.1 este Butter Gloss-ul de la NYX în nuanța „Madeleine”. Este un nude perfect care se potrivește pe orice ten, iar consistența sa este pur și simplu delicioasă! Chiar îți vine să-l mănînci de pe buze! Îl folosesc împreună cu un creion de buze iar rezultatul este wow! Buze vizibil mai cărnoase, mai pline.

Processed with VSCO with hb1 preset

Cam asta a fost!

Sunt curioasă dacă și voi ați realizat acestă „provocare” și care a fost ultimul produs care v-a rămas în portfard. Kiss!

Lasă un răspuns

