Top 5 produse pe care le consum cel mai des

Am descoperit acest tag pe blogul MMara Style – „Meet my style” și mi s-a părut interesant de dezvoltat. So…

  • Apa micelară este un produs pe care îl consum destul de repede. O folosesc în fiecare zi, atît dimineața pentru a îndepărta posibilele reziduri de pe timpul nopții, dar și seara cînd îmi demachiez tenul. Dacă înainte utilizam servețelele demachiante deoarece erau o soluție mai la îndemînă, acum sunt addicted  apei micelare de la Garnier! Înlătură machiajul eficient, atît cel al ochilor, lăsînd tenul curățat în totalitate. Deși produsul de la Garnier vine într-un gramaj destul de mare, 400 ml, eu o consum într-o lună și cîteva zile. În curînd voi încerca apa micelară bizafizică de la Garnier și sunt tare curioasă cum se comportă. 

Processed with VSCO with c1 preset

  • Un alt produs pe care îl consum cel mai des este AUTOBRONZANTUL! Da…sunt o fană înrăită a autobronzantelor! Îmi place să am mereu pielea ciocolatie, indiferent dacă e iarnă, primăvară sau chiar vară. Acest produs este indispensabil pentru mine și este la îndemîna oricui. Eu îl folosesc 2 zile la rînd și rezistă pe pielea mea mai mult de o săptămînă dacă adaug crema hidratantă. În acest moment, Vita Liberata este prietena mea cea mai bună! De cînd am descoperit-o, am renunțat la St Moritz și la Cocoa Brown by Marissa Carter.

Processed with VSCO with a5 preset

  • Soluția de curățat pensule de la Ebelin este un alt produs pe care îl consum destul de rapid. Costă doar 10 lei și face o treabă minunată! O dată la 2/3 zile îmi curăț toate pensulele cu ea, aflîndu-se mereu pe măsuța mea de machiaj.

IMG_2276 (1).JPG

  • The next product is the body lotion! Crema de corp este un produs peste care nu aș putea trece! Pielea mea trebuie să fie hidratată mereu pentru a-și menține elasticitatea. Dacă în trecut, cea de la Nivea era preferata mea, acum optez pentru „DOT” de la Marc Jacobs. Nu are o consistență foarte grasă, miroase foarte plăcut și îmi hidratează pielea instant. Ambalajul este cute și girly. Big like!

Processed with VSCO with hb1 preset

  • The least but not the last…este fixativul de la Wella! Părul meu este foarte drept și lipsit de volum, de aceea apelez la ondulator. Buclele mele trebuie să rezistente cît mai mult timp, iar fixativul „Silvikrin” de la Wella, în varianta clasică, mă ajută să îmi mențin look-ul pe perioada zilei. Mereu optez pentru maximum hold, celelalte mi se par apă de ploaie.

IMG_2280.JPG

Voi ce produse consumați cel mai des?

 

14 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Apa micelara e superba, si eu o folosesc încă de când a aparut..şi îmi face foarte bine !
    O sa incerc si soluția de curățat pensule de la Ebelin , chiar aveam nevoie ceva sa le curat, deobicei o faceam cu johnson baby sampon , fiind din par natural .

    Apreciat de 1 persoană

    1. DB spune:

      Curață eficient apa micelara! 😻 e un must. Poti sa încerci soluția de la Ebelin, e foarte eficientă doar ca are un miros puternic😁 nu am încercat cu șamponul de la Johnson, thanks for the tip😘
      Mulțumesc ca ti-ai spus părerea! O seara frumoasa! ✨

      Apreciat de 1 persoană

      1. da, si le curata bine..si la sfarsit au un miros foarte placut :)), eu deobicei le las putin la înmuiat în apa calduţă cu sampon,si dupa le clatesc de mai multe ori ca rămâne destul de multă spumă în ele, nu stiu cum e soluţia dar o voi incerca când ajung prin dm. :* o seara frumoasa şi tie ! Mulţumesc de apreciere !

        Apreciază

Lasă un răspuns

