August favs

on

A trecut și ultima lună de vară iar toamna începe ușor să se facă prezentă, cel puțin în Anglia, unde locuiesc acum. August a fost o lună plină de zîmbete, de noi începuturi, de reușite dar și de eșecuri. August a fost luna în care am împlinit 22 de ani, puțini dar plini cu de toate. 

 În continuare vă voi prezenta favoritele lunii ce a trecut.

  • Uleiul de păr de la Ogx, Renewing + Argan oil of morocco a devenit un must-have pentru mine. Este un ulei de argan venit din sudul Africii, Maroc. Conține vitamina E și are o textură deloc grasă, care intră imediat în păr, redîndui strălucirea pierdută. Ambalajul este foarte drăguț, atrage imediat privirea. Eu îl folosesc mereu după ce am aplicat protecția termică. Torn în palmă 2-3 picături de ulei, îmi masez ușor mîinile iar apoi aplic pe vîrfurile părului prin mișcări repetate. După ce mi-am uscat părul cu peria rotativă de la Rowenta, observ o strălucirea discretă și vîrfurile hidratate. Cred că este esențial să folosim un ulei de păr, mai ales dacă întîmpinăm problema firelor arse, despicate și aspre.
  • Protecția termică pe care am început să o folosesc în luna august este cea de la TRESemmé. Este un spray de styling destul de bun care protejează firul de păr chiar și la temperaturi mai mari de 230 de grade. Împreună cu uleiul de la Ogx fac o treabă de minune!

IMG_2339.JPG

  • Luna august a fost dedicată produselor de păr, după cum se poate observa. După ce am terminat șamponul uscat de la Herbal Essences, am zis să încerc noul șampon de la Batiste, XXL Volume Spray. Literally, I’m in LOVE! Sunt o fană a șampoanelor uscate, mai ales pentru cele care oferă un volum vizibil. Ei bine, Batiste chiar îl oferă! Probabil sunt fete care nu recomandă acest produs deoarece el asprește puțin firul de păr, însă acesta este tot secretul după părerea mea. Dacă îți dorești volum, trebuie să știi că părul tău nu va fi la fel de fin ca înainte.
  • Printre preferatele lunii august se află și MAC Prep + Prime Fix +. Este un produs foarte util care poate fi folosit în mai multe feluri. Hidratează, fixează machiajul și intensifică culorile fardurilor de ochi. Eu l-am folosit cam des ce-i drept și în curînd mă voi desparte de el pentru că e pe terminate. Pe viitor voi testa spray-ul de fixare de la Urban Decay, All Nighter. Chiar sunt curioasă dacă există vreo diferență între cele două.

Ultimele două favorite ale lunii august sunt atipice, însă de ce nu? 🙂

  • Băutura preferată a serilor de vară a fost cea de la Malibu, cu rom și cola. Pe lîngă cele două ingrediente, are în componența ei și nucă de cocos. Yumiii! Mereu o servesc cu gheață.

IMG_2341.JPG

  • Cablul USB de la Poundland este de asemenea, unul din favoritele lunii August. Cel original de la iPhone s-a deteriorat în 10 luni de zile, iar în ultima perioadă am tot fost în căutarea unui cablu de alimentare care să mă țină mai mult de o săptămînă. Dacă la început m-am avîntat spre cele mai scumpe care s-au dovedit a nu fi eficiente, nefiind recunoscute în iTunes, acesta de la Poundland (1£) pare să funcționeze.

Processed with VSCO with f2 preset

The end.

Care au fost favoritele voastre în ultima lună de vară?

IMG_2346

 Un sfat pentru început de septembrie. KISS!

19 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Ce dragut eate cablul, cred ca o sa te tina acesta. Si eu am Fix+ si nu stiu cum ma descurcam inainte sa il am pentru ca e atat de versativ si calitativ incat e un must have 😘

    Apreciat de 1 persoană

    1. DB spune:

      Pentru 1 lira isi face treaba perfect👌 sunt mulțumită de el. Mac fix+ e un produs „all in one”. Prețul daca ar fi mai mic ar fi si mai super 😁
      💋

      Apreciază

  2. Eu am un Maroccan curling perfection defining cream :)) de la Ogx și îl ador pur și simplu. Îmi aranjează părul atât de bine și îl încrețește și mai mult și frumos. Trebuie neapărat să încerc și alte produse de la ei. :*

    Apreciat de 1 persoană

    1. DB spune:

      Eu am descoperit recent gama lor de produse pentru par si sunt foarte mulțumită de uleiul de argan 😍 vreau sa încerc si șampoanele lor neaparat 😁
      Pupici 💋💋💋

      Apreciat de 1 persoană

      1. Curioasă sunt unde anume le-ai găsit în România? Eu am tot căutat site-uri sau în ce magazine pot fi găsite.. Și nu am avut prea mare noroc..

        Apreciat de 1 persoană

      2. DB spune:

        L-am cumpărat din Boots. Recent m-am mutat in Londra si am acces cam la toate brandurile 😁

        Apreciat de 1 persoană

      3. Acum înțeleg :))

        Apreciază

      4. DB spune:

        In România nu cred ca sunt apărute..

        Apreciază

Lasă un răspuns

