Pretty important stuff☺️

Happy new year! May all your wishes come true! 💫🍾

15328374_10211160248552419_457438735_n

Hello, hello! 👩🏻‍💻Începutul de an vine cu noi descoperiri pentru mine. Mi-am achiziționat cîteva dintre produsele pe care le aveam pe wishlist și sunt foarte încîntată de ele.

✔️După o perioadă lungă de gîndire, m-am decis să îmi cumpăr într-un final celebrul beautyblender. Chiar dacă prețul este destul de piperat, vă spun sincer că merită fiecare bănuț! Este un produs cu adevărat revoluționar. Regret că nu l-am cumpărat de cînd a apărut deoarece este un life changer. Nu conține latex, este plăcut în contact cu pielea, lasă un finiș natural și este multifuncțional. Cu el aplic fondul de ten, anticearcănul, iluminatorul lichid, produsele de contur lichide și pudra. Nu am găsit încă soluția perfectă pentru curățarea lui, așa că, dacă aveți sugestii, mici trucuri care au dat roade, please let me know!

15934139_1791933261057337_1581690914_o

WASH ME!

✔️Un alt produs pe care îl ador este tangle teezer-ul. Doream de prea mult timp acest produs, așadar cum l-am prins la 8 lire, al meu a fost 😍. Este un produs de nelipsit pentru mine de atunci. Îmi descurcă părul chiar după o zi în care am folosit fixativ, ceea ce este mai mult decît un plus pentru mine. Nu rupe firul de păr, indiferent dacă e proaspăt spălat sau uscat. Este clar ustensila perfectă pentru fetele cu părul fragil cu tendință de cădere și nu numai!

✔️Coming next… apa termală de la Avènue. O folosesc mereu dimineața și seara, înainte și după demachiere iar tenul meu este fresh și hidratat. Este un bun înlocuitor al toner-ului de față deoarece împrospătează tenul instant și se evaporă rapid de pe față. Eu îl folosesc și după ce mă depilez pentru a preveni iritarea pielii. Love it 👍🏻

✔️Masca pe care o folosesc o dată pe săptămînă este cea de la Garnier Skin Active, Moisture Bomb – Tissue Mask. Este o mască ce conține acid hialuronic și oferă pielii un aspect luminos, diminuînd liniile fine. Este foarte practică, sub formă de șervețel, se aplică ușor pe față și nu necesită clătire. Timpul de acționare este de 15 minute, iar apoi cu o dischetă demachiantă înlătur surplusul rămas. Eu o aplic în general seara iar dimineața mă trezesc un ten vizibil mai luminos.

✔️Paleta de rujuri de la L’oreal Paris este un alt produs de care am devenit ușor dependentă. Eu o dețin pe cea Nude și sunt foarte mulțumită de ea. Nuanțele sunt absolut superbe, te ajută să creezi combinația perfectă. Rujurile sunt cremoase, se simt plăcut pe buze, nu sunt lipicioase și rezistă destul de bine. Ceea ce îmi place este că îmi oferă o strălucire discretă a buzelor.


✔️Creionul de sprîncene de la Nyx a devenit preferatul meu destul de rapid. Inițial optam pentru Brow Wiz de la Anastasia Beverly Hills, însă după ce am citit cîteva reviewuri, am observat că cel de la Nyx este destul de asemător la textură, prețul fiind mult mai accesibil. Este un creion retractabil care mă ajută să îmi definesc forma sprîncenelor cu ușurintă. Vârful subțire și textura cremoasă sunt atuurile acestuia.

Acestea sunt produsele pe care le consider un must-have pentru mine.💕

 Sunt curioasă dacă și voi le-ați încercat și ce părere aveți despre ele. 🤷🏻‍♀️

✨✨✨Kisses 💋

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. MMara spune:

    Eeh Bb ul se curăță dar diferă mult de la un produs la altul. Unele fonduri de ten se curăță repede, altele il pătează. La fel și cu celelalte produse. Ideea e că el rămâne pătat dar nu murdar. Știu ca petele sunt inestetice dar nu înseamnă că e murdar. So relax! Tangle teezer am și eu de vreun an și este sungura perie care îmi descaleste părul :)) În cele din urmă Brow pencilul îmi place și mie doar ca nuanțele sunt cam dificile. Mi a fost greu sa aleg :)) Sa le folosești pe toate cu plăcere! Un an nou fericit! 🎉

    Apreciat de 1 persoană

    1. DB spune:

      Un an nou fericit si ție 🎉😘 am observat ca oricât l-as spala tot cu pete rămâne 😒 am încercat numeroase tehnici văzute pe YouTube dar pana acum niciuna nu a dat roade.. cred ca asta e singurul dezavantaj la Beautyblender, oricât ai încerca sa il cureți tot rămân câteva pete pe el.
      Tangle teezerul chiar e wow! E cea mai buna perie pe care mi-am achiziționat-o pana acum, isi merită investiția.
      Mulțumesc ca ti-ai facut timp si ti-ai spus părerea ☺️
      Pupici 😘✨

      Apreciat de 1 persoană

  2. Merita cumparat Tangle teezerul? Si pe mine ma bate gandul. Unde ai gasit masca de la Garnier? Si mie imi ramane patat beauty blenderul, eu am varianta rosie, de exemplu buretelul de la Real Techniques se curata mult mai bine 😊 Mersi, noapte buna😗

    Apreciat de 1 persoană

    1. DB spune:

      Pentru mine a meritat cumpărarea lui deoarece avînd firul de păr subțire și predispus la rupere, pieptanatul devenea un calvar pentru mine. Am încercat numeroase perii de păr, însă asta e cea mai bună pe care o am. Isi face treaba de minune si pe parul ud, si pe parul uscat ☺️. Masca de la Garnier am cumpărat-o din Boots. Din cîte am auzit, se găsește și in România în varianta verde..
      Beauty blenderul clar nu va reveni la culoarea inițială.. acum am realizat si eu dupa ce l-am trecut prin diferite spălări. În viitor vreau să încerc varianta roșie și cea neagră😊
      Mulțumesc ca ti-ai facut timp sa iti spui părerea 😘 o noapte liniștita

      Apreciat de 1 persoană

  3. fatacuvinul spune:

    Unde gasesti masca de la Garnier? ❤ Arata foarte fain.
    O zi bunaa! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. DB spune:

      Eu o cumpăr de la Boots pentru ca locuiesc in Anglia. Se găsește si in România dar nu stiu exact unde. Cert e ca am vazut-o la blogerițele din România. Deci trebuie sa fie pe piața si la noi😊 e f buna masca, chiar azi mi-am recumparat inca 2 ☺️
      O zi frumosa 😘💫

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

