Empities.1

on

Bună fetelor! Astăzi vă voi arăta într-un articol relativ scurt, produsele mele terminate. Nu sunt multe la număr, sunt cele pe care le folosesc cel mai des și sunt nelipsite pentru mine. 

12769367_1667920030125328_1068196934_n

Pentru început, vă voi suprinde cu un produs „terminat” sau mai bine zis „distrus”, și anume beuatyblenderul. În articolul trecut vă spuneam că îmi place foarte mult doar că curățarea lui îmi dă bătăi de cap. Ei bine, chiar mi-a dat! Am încercat să îndepărtez petele cu ulei de cocos și puțin săpun lichid, mi-a ieșit însă nu așa cum mă așteptam eu. Cînd am încercat să elimin excesul de apă am realizat că burețelul s-a crăpat. Am rămas șocată preț de cîteva minute, nu îmi venea să cred ce tocmai se întîmplase. M-am simțit cea mai ghinionistă din lume în acele momente. Produsul în sine este foarte bun, fondul de ten arătă superb datorită acestuia, însă am rămas profund dezamăgită ca după trei spălări să se întîmple asta. L-am recumpărat în noua variantă, Bubble, un roz pudrat, iar pe cel „distrus” îl folosesc doar pentru aplicarea anticearcănului. Am să fiu muuult mai atentă pe viitor la curățarea lui, pentru a nu repeta experiența neplăcută. Hope so!

16442721_1802535246663805_1243618155_o

Demachiantul bifazic de ochi de la Nivea, Double Effect Eye Make-up Remover, se află pe lista mea cu produse terminate. Deși auzisem multe păreri pozitive despre acest produs, o bună bucată de timp m-am ferit să îl cumpăr. Nu mă gîndeam că este așa eficient pe cît se spune. L-am cumpărat pentru prima dată, în grabă, ieșisem de la muncă și știam că apa mea micelară de la Garnier e pe terminate. Am zis să-i dau o șansă și aia a fost! Îmi place nu mult, foarte mult. Eu l-am folosit pe toată fața, nu doar pentru ochi. Face o treabă de minune. Îndepărtează machiajul într-un timp foarte scurt, lasă o peliculă uleioasă ce-i drept, însă eu nu o găsesc a fi deranjantă. Îmi pare rău că l-am terminat, cu siguranță îl voi recumpăra. Aș dori să fie o cantitate mai mare de produs, nu doar 125 de ml.

16251359_1802535239997139_420881462_o

Dacă tot suntem la demachiant, nu puteam să uit de apa micelară bifazică de la Garnier. Termin a nu știu cîta sticluță, îmi place mai mult decît varianta roză. Nu cred că are rost să spun prea multe despre dînsa. Este un produs bun și eficient raportat la calitate-preț.

16388590_1802535249997138_1908904203_o

Un alt produs terminat este soluția de curățare pentru pensule de la Ebelin. Am tras puțin de ea deoarece în Anglia nu este disponibilă. O recomand, își face treaba, pensulele mele rămîn curate, aproape noi cu dînsa. Parfumul este intens, însă pe mine nu mă deranjează. Aștept cu nerăbdare să primesc o sticluță nouă din România. I need it!

16443934_1802535243330472_76145222_o

Voi trece la produsele pentru păr, și anume XXL Volume Spray de la Batiste. Este șamponul uscat preferat. Îmi oferă volum, pot amîna spălarea cu o 1 zi-2. Aceasta este varianta care îmi place cel mai mult din toate pe care le-am încercat. Știu că multe lume nu are cuvinte de laudă la adresa acestui produs deoarece asprește firul de păr, fiind asemănat cu un fixativ. Ei bine, pentru mine este foarte bun, nu mi-a cauzat probleme la nivelul scalpului.

16409062_1802535263330470_1958705421_o

Ultimul produs terminat este fixativul de la L’oreal Paris, Elnett Satin în varianta Very Volume, Supreme Hold with Pro-Keratin. Nu este un fixativ wow dar nici bau. Îmi oferă volum, îmi ține buclele în loc, însă nu pentru mult timp. Rezistența este problema. După 2 ore, efectul dispare. Cred că nu voi găsi un fixativ mai bun ca cel de la Taft în varianta neagră…Aici nu îl găsesc, din păcate, așadar încerc să găsesc alte alternative.

16388790_1802535269997136_981525010_o

Girls, acestea sunt produsele mele terminate în momentul de față! Voi ce produse ați mai terminat? 

 

 

Lasă un răspuns

